Indbydelse til 2. stævne i Showdown Cup Danmark,

Den 29. og 30. november 2014.

 

Så er tiden kommet, hvor du kan melde dig til stævnet i november, og her er der en lille nyhed. Det er nemlig første gang, du kommer til at spille på tjekkiske borde ved et hjemligt stævne. Det skal nok give ekstra fart på kampene. Vi kan ikke skifte alle bordene ud på en gang. Kun 2 af bordene er nye, men vi skal jo starte et sted. Så der er endnu en god grund til, at du melder dig til. Her kommer fakta om stævnet:

 

Tid: Lørdag den 29. november 2014 Kl. 11.30 til søndag den 30. november 2014 Kl. 19.00.

 

Sted: Fuglsangcenteret, Søndermarksvej 150, 7000 Fredericia.

 

Arrangør: DHIF’s Idrætsudvalg for Showdown.

 

Priser:

Ophold:                              615,00 Kr.

Startgebyr for spillere:      300,00 Kr.

Årlig spillerlicens:             100,00 Kr.

 

Tilmelding:

Du tilmelder dig enten som spiller, som dommer, som træner eller som ledsager. Du tilmelder dig i din klub. Det er også i din klub, at du betaler for stævnet. Klubben sender en samlet tilmelding til stævnet, og klubben overfører en samlet betaling. Husk at klubbens tilmelding først er gyldig, når betalingen er modtaget.

 

Klubbens tilmelding og betaling skal være showdownudvalget i hænde senest onsdag den

3. september 2014 Kl. 12.00.

 

Du må kun spille med bats af træ ved stævnet. Bats af kulfiber, metal, plexiglas og andre plastmaterialer vil ikke blive godkendt ved batkontrollen før stævnet.

 

Sammen med denne indbydelse har vi også udsendt:

 

Vi håber på at se rigtig mange tilmeldinger til stævnet i november.

 

Med sportslig hilsen.

DHIF’s Idrætsudvalg for Showdown.


Program for 2. stævne i Showdown Cup Danmark i weekenden den 29. og 30. november 2014.

 

Lørdag den 29. november 2014.

11.00 – 13.00:                  Indkvartering på Fuglsangcenteret for dem, som ankommer lørdag.

11.30 – 12.00:                  Dommermøde.

12.00 – 13.00:                  Frokost i restauranten.

13.00 – 13.15:                  Kontrol af bats hos turneringslederen i opholdslokalet.

13.15 – 13.30:                  Officiel åbning af stævnet med informationer.

13.30 – 18.00:                  Kampe i 3 rækker på 3 eller 4 borde.

18.00 – 19.15:                  Middag i restauranten.

19.15 – 22.00:                  Kampe i 3 rækker.

22.00 -?                             Socialt samvær i cafeen.

 

Søndag den 30. november 2014.

7.30 – 9.00:                       Morgenmad i restauranten.

8.30 – 12.00:                     Kampe i 3 rækker.

10.00:                                 Sidste frist for aflevering af værelsesnøgle.

12.00 – 13.00:                  Frokost i restauranten.

13.00 – 16.30:                  Kampe i 3 rækker.

16.30 – 17.30:                  Rækkefinaler i alle 3 rækker.

17.30 – 18.00:                  Officiel afslutning af stævnet med præmieuddeling.

18.00 – 19.00:                  Aftensmad i restauranten og afrejse fra Fuglsangcenteret.


Den aktuelle rækkeinddeling.

Før 1. stævne i Showdown Cup Danmark 2014-2015.

 

Række A.

Anja Støvring, SDK.        

Anni Bach Pedersen, VBI.

Brian Winther Knudsen, SKÅ.

Camilla Bakken Skov, SKÅ.

Ejlif Hejlesen, ASK.

Erik Jensen, BAI.

John Schmidt, VBI.

Jørn Rosendal Pedersen, SKÅ.

Karsten Bach Kristensen, VBI.

Lone Møller, ASK.

Marlene Pedersen, ASK.

Søren K. Lind, VBI.

Torben Nilsson, BAI.

Tove Knudsen, VBI.

I alt 14 spillere.

 

Række B.

Ann Howalt, BAI.

Carsten Gade, SKÅ.

Dennis Rasmussen, SDK.

Hanne Majlund, ASK.

Hanne Grethe Sørensen, ASK.

Hans Chr. B. Petersen, BIK Fyn.

Henrik Jensen, SDK.

Jytte Brauner Gade, SKÅ.

Jørgen Bang, SKÅ.

Kris Olsen, FBI.

Lars Friis Rasmussen, SDK.

Michelle Lyngholt, FBI.

Per Muff Jensen, ASK.

Poul Villadsen, SKÅ.

Svend Pedersen, SKN.

Tom Fraenkel, BAI.

I alt 16 spillere.

 

Række C.

Anette Astrup, VJT.

Bjarne Rytter Sørensen, ASK.

Christian Juhl Larsen, BIK Fyn.

Gert Thomsen, VJT.

Jeanet Høst, SKÅ.

Jeanette Voer, SKN.

Jens Nørgaard, SDK.

Karen Margrethe Hansen, BAI.

Lene F. Andersen, SKN.

Lene Johannsen, BAI.

Michael Nielsen, BIK Fyn.

Steen Uggerly, ASK.

Stinna Brink Christensen, BAI.

Tanja V. Andersen, BAI.

Tina Wibe, BAI.

Tommy Ibsen, SKÅ.

Troels Gamst, BAI.

I alt 17 spillere.

 

DHIF’s Idrætsudvalg for showdown.

 


Stævner på Fuglsangcenteret.

 

Kontaktperson til centeret:

Udvalget har en fast kontaktperson til centeret, sådan at der ikke opstår forvirring og misforståelser. Hvis du har spørgsmål, som drejer sig om dit ophold på centeret under arrangementet, skal du kontakte:

 

Marlene Pedersen på tlf. 22 99 53 52.

 

Afbud fra stævnet:

Hvis du bliver syg, eller hvis du af andre grunde bliver nødt til at melde afbud efter tilmeldingsfristens udløb, skal du sende en mail til tilmelding@showdown-danmark.dk. Du kan kun få betalingen for dit ophold retur, hvis du melder rettidigt afbud i forhold til Fuglsangcenterets almindelige regler. Ring eventuelt til Marlene, hvis du er i tvivl. Husk at dit startgebyr ikke betales tilbage, når du melder afbud efter deadline for tilmelding.

 

Afbestilling af aftensmad eller særlig kost:

Du kan afbestille ding aftensmad om søndagen, og der fratrækkes 80 Kr. Du kan også ændre ding bestilling af særlig kost, f.eks. diabetiker. I begge tilfælde skal afbestillingen ske, før arrangementet går i gang, altså før lørdag Kl. 12.00. Kontakt Marlene, så sørger hun for din afbestilling.

 

Ekstra ophold på centeret:

En del spillere vælger at ankomme allerede om fredagen, eller de bliver på centeret til mandag. Hvis du vælger at forlænge dit ophold på centeret, er det naturligvis helt for egen regning. Døgnprisen er 450 Kr. Du er selv ansvarlig for at bestille ekstra overnatninger. Ring til Fuglsangcenteret på tlf. 76 20 21 00. Husk ved din bestilling at oplyse, at du fra lørdag Kl. 12 til søndag Kl. 19 indgår i showdown arrangementet. På den måde får du mulighed for at beholde det samme værelse under hele opholdet. Husk at hvis du bestiller ekstra overnatninger, skal det ske i meget god tid før stævnet.

 

Med venlig hilsen.

DHIF’s Idrætsudvalg for Showdown.


Til klubbens kasserer.

Tilmelding og betaling til showdownstævner.

 

Kære kasserer:

Sådan ordner du tilmelding og betaling til 2. stævne i Showdown Cup Danmark 2014-2015.

 

Stævnet afholdes den 29. og 30. november 2014 på Fuglsangcenteret i Fredericia.

 

Tilmelding:

Send en mail med klubbens samlede tilmelding til tilmelding@showdown-danmark.dk.

 

Mailen skal indeholde disse oplysninger:

 

Betaling:

Du overfører en samlet betaling til showdownudvalgets konto.

 

Ringkøbing Landbobank.

Reg. Nr. 7670. Konto nr. 490 94 58.

 

Priser:

Ophold pr. spiller:                                   615,00 Kr.

Startgebyr pr. spiller:                              300,00 Kr.

 

Hvis en deltager afmelder sin aftensmad om søndagen skal der fratrækkes 80,00 kr.

 

Har du spørgsmål i forbindelse med betalingen, kan du henvende dig hos udvalgets økonomiansvarlige, Jørn Rosendal Pedersenkasserer@showdown-danmark.dk.

 

Betalingen skal senest være modtaget:

 

Onsdag den 3. september 2014 Kl. 12.00.

 

Husk at tilmeldingen først er gyldig, når vi har modtaget betalingen fra dig.

 

Licens:

For hver spiller og spillende dommer skal der 1 gang om året indløses licens hos DHIF. Licensen er på 100 Kr. Showdown har licensperioden fra den 1. september til den 31. august. Licensen indløses online via forbundets hjemmeside. Vejledning om licens kan fås hos showdownudvalgets sekretær Ejlif Hejlesenejlifhejlesen@mail.dk.

 

Med venlig hilsen.

DHIF’s Idrætsudvalg for Showdown.