Indbydelse til 2. stævne i
Showdown Cup Danmark,
Den 29. og 30. november 2014.
Så
er tiden kommet, hvor du kan melde dig til stævnet i november, og her er der en
lille nyhed. Det er nemlig første gang, du kommer til at spille på tjekkiske
borde ved et hjemligt stævne. Det skal nok give ekstra fart på kampene. Vi kan
ikke skifte alle bordene ud på en gang. Kun 2 af bordene er nye, men vi skal jo
starte et sted. Så der er endnu en god grund til, at du melder dig til. Her
kommer fakta om stævnet:
Tid: Lørdag den 29. november 2014 Kl.
11.30 til søndag den 30. november 2014 Kl. 19.00.
Sted: Fuglsangcenteret,
Søndermarksvej 150, 7000 Fredericia.
Arrangør: DHIF’s Idrætsudvalg for
Showdown.
Priser:
Ophold: 615,00 Kr.
Startgebyr
for spillere: 300,00 Kr.
Årlig
spillerlicens: 100,00 Kr.
Tilmelding:
Du
tilmelder dig enten som spiller, som dommer, som træner eller som ledsager. Du
tilmelder dig i din klub. Det er også i din klub, at du betaler for stævnet.
Klubben sender en samlet tilmelding til stævnet, og klubben overfører en samlet
betaling. Husk at klubbens tilmelding først er gyldig, når betalingen er
modtaget.
Klubbens
tilmelding og betaling skal være showdownudvalget i
hænde senest onsdag den
3.
september 2014 Kl. 12.00.
Du
må kun spille med bats af træ ved stævnet. Bats af kulfiber, metal, plexiglas
og andre plastmaterialer vil ikke blive godkendt ved batkontrollen
før stævnet.
Sammen
med denne indbydelse har vi også udsendt:
Vi
håber på at se rigtig mange tilmeldinger til stævnet i november.
Med
sportslig hilsen.
DHIF’s Idrætsudvalg for Showdown.
Program for 2. stævne i
Showdown Cup Danmark i weekenden den 29. og 30. november 2014.
Lørdag den 29.
november 2014.
11.00 – 13.00: Indkvartering
på Fuglsangcenteret for dem, som ankommer lørdag.
11.30 – 12.00: Dommermøde.
12.00 – 13.00: Frokost
i restauranten.
13.00 – 13.15: Kontrol
af bats hos turneringslederen i opholdslokalet.
13.15 – 13.30: Officiel
åbning af stævnet med informationer.
13.30 – 18.00: Kampe
i 3 rækker på 3 eller 4 borde.
18.00 – 19.15: Middag
i restauranten.
19.15 – 22.00: Kampe
i 3 rækker.
22.00 -? Socialt
samvær i cafeen.
Søndag den 30.
november 2014.
7.30 – 9.00: Morgenmad
i restauranten.
8.30 – 12.00: Kampe
i 3 rækker.
10.00: Sidste
frist for aflevering af værelsesnøgle.
12.00 – 13.00: Frokost
i restauranten.
13.00 – 16.30: Kampe
i 3 rækker.
16.30 – 17.30: Rækkefinaler
i alle 3 rækker.
17.30 – 18.00: Officiel
afslutning af stævnet med præmieuddeling.
18.00 – 19.00: Aftensmad
i restauranten og afrejse fra Fuglsangcenteret.
Den aktuelle rækkeinddeling.
Før 1. stævne i Showdown Cup Danmark 2014-2015.
Række A.
Anja Støvring, SDK.
Anni Bach Pedersen, VBI.
Camilla Bakken Skov, SKÅ.
John Schmidt, VBI.
Karsten Bach Kristensen, VBI.
Marlene Pedersen, ASK.
Søren K. Lind, VBI.
Torben Nilsson, BAI.
Tove Knudsen, VBI.
I alt 14 spillere.
Række B.
Ann Howalt, BAI.
Dennis Rasmussen, SDK.
Hanne
Hans Chr. B. Petersen, BIK Fyn.
Henrik Jensen, SDK.
Jytte Brauner Gade, SKÅ.
Jørgen Bang, SKÅ.
Kris Olsen, FBI.
Lars Friis Rasmussen, SDK.
Per Muff Jensen, ASK.
Poul Villadsen, SKÅ.
Svend Pedersen, SKN.
Tom Fraenkel, BAI.
I alt 16 spillere.
Række C.
Anette Astrup, VJT.
Bjarne Rytter Sørensen, ASK.
Christian Juhl Larsen, BIK Fyn.
Gert Thomsen, VJT.
Jeanette Voer, SKN.
Jens Nørgaard, SDK.
Karen Margrethe Hansen, BAI.
Lene F. Andersen, SKN.
Lene Johannsen, BAI.
Steen Uggerly, ASK.
Stinna
Brink Christensen, BAI.
Tina Wibe, BAI.
Tommy Ibsen, SKÅ.
Troels Gamst, BAI.
I alt 17 spillere.
DHIF’s Idrætsudvalg for showdown.
Stævner på Fuglsangcenteret.
Kontaktperson til
centeret:
Udvalget har en fast kontaktperson til centeret, sådan at
der ikke opstår forvirring og misforståelser. Hvis du har spørgsmål, som drejer
sig om dit ophold på centeret under arrangementet, skal du kontakte:
Marlene Pedersen på tlf. 22 99 53 52.
Afbud fra stævnet:
Hvis du bliver syg, eller hvis du af andre grunde bliver
nødt til at melde afbud efter tilmeldingsfristens udløb, skal du sende en mail
til tilmelding@showdown-danmark.dk.
Du kan kun få betalingen for dit ophold retur, hvis du melder rettidigt afbud i
forhold til Fuglsangcenterets almindelige regler.
Ring eventuelt til Marlene, hvis du er i tvivl. Husk at dit startgebyr ikke
betales tilbage, når du melder afbud efter deadline for tilmelding.
Afbestilling af
aftensmad eller særlig kost:
Du kan afbestille ding aftensmad om søndagen, og der
fratrækkes 80 Kr. Du kan også ændre ding bestilling af særlig kost, f.eks. diabetiker.
I begge tilfælde skal afbestillingen ske, før arrangementet går i gang, altså
før lørdag Kl. 12.00. Kontakt Marlene, så sørger hun for din afbestilling.
Ekstra ophold på
centeret:
En del spillere vælger at ankomme allerede om fredagen,
eller de bliver på centeret til mandag. Hvis du vælger at forlænge dit ophold
på centeret, er det naturligvis helt for egen regning. Døgnprisen er 450 Kr. Du
er selv ansvarlig for at bestille ekstra overnatninger. Ring til Fuglsangcenteret på tlf. 76 20 21 00. Husk ved din
bestilling at oplyse, at du fra lørdag Kl. 12 til søndag Kl. 19 indgår i
showdown arrangementet. På den måde får du mulighed for at beholde det samme
værelse under hele opholdet. Husk at hvis du bestiller ekstra overnatninger,
skal det ske i meget god tid før stævnet.
Med venlig hilsen.
DHIF’s Idrætsudvalg for Showdown.
Til klubbens kasserer.
Tilmelding og betaling til showdownstævner.
Kære kasserer:
Sådan ordner du tilmelding og betaling til 2. stævne i
Showdown Cup Danmark 2014-2015.
Stævnet afholdes den 29. og 30. november 2014 på Fuglsangcenteret i Fredericia.
Tilmelding:
Send en mail med klubbens samlede tilmelding til tilmelding@showdown-danmark.dk.
Mailen skal indeholde disse oplysninger:
Betaling:
Du overfører en samlet betaling til showdownudvalgets
konto.
Ringkøbing Landbobank.
Reg. Nr. 7670. Konto nr. 490 94 58.
Priser:
Ophold pr. spiller: 615,00
Kr.
Startgebyr pr. spiller: 300,00
Kr.
Hvis en deltager afmelder sin aftensmad om søndagen skal der
fratrækkes 80,00 kr.
Har du spørgsmål i forbindelse med betalingen, kan du
henvende dig hos udvalgets økonomiansvarlige,
Betalingen skal senest være modtaget:
Onsdag den 3.
september 2014 Kl. 12.00.
Husk at tilmeldingen først er gyldig, når vi har modtaget
betalingen fra dig.
Licens:
For hver spiller og spillende dommer skal der 1 gang om året
indløses licens hos DHIF. Licensen er på 100 Kr. Showdown har licensperioden
fra den 1. september til den 31. august. Licensen indløses online via
forbundets hjemmeside. Vejledning om licens kan fås hos showdownudvalgets
sekretær
Med venlig hilsen.
DHIF’s Idrætsudvalg for Showdown.